tisdag 20 augusti 2013

Vila? =)

Vila var det igår ja, och det blev det ju INTE....hjärnan fick bestämma och kroppen lida.....
Det var någon i huset som tyckte jag skulle baka, så det gjorde jag....kanelbullar, kan inte påstå att det är min starka sida, äter hellre alla andras goda bullar =)  men övar man inte så kan dom inte bli bra =)
Så det blev bullbak! Men shit så drygt det var, det märks att man inte har energi i kroppen... kan lova att det var underbart att ta en dusch efteråt ;-)
Var en tur till Gullmarsplan på kvällskvisten och träffade fina Pia & härliga Melvin, vilken mysig kille =)
Idag är det BM besök, så då får vi se hur Stjärnan sköter sig, och visst har BM räknat rätt...så jag skyller på min gravidhjärna ;-) fast det kan fortfarande bli en Septemberbebis för 2v över 29/8 är iaf 12/9!! =)

Må väl denna soliga Tisdag <3


Förberedelser......


efter första jäsningen =)


och den andra på G.....


Redo för ugnen! =)


Klart!! Fast jag var snål på kanel märkte jag...mer nästa gång =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar