tisdag 6 augusti 2013

Slutkörd?

Känner mig helt slutkörd, trött och ont i kroppen, och i magen... kanske är det kroppen som kör någon slags förberedelse, för jag känner mig inte sjuk, utan bara sjukt trött, och har svårt att sova... Men men det går väl över =) beror säkert på värmen och denna förbannade svullnad...
Hoppas på lite regn snart, helst nu, tror det kommer dock först imorrn och hela 2 mm, Jippi =)
Nu ska jag lösa lite korsord istället =)

Må väl  & Kraamis <3

3 fl saft blev det, och 1 är snart slut...God är den!! =)


Lustigt att jag vann! Motståndaren fick roligare saker för sig =)


Älsklingen kom hem med denna fina present <3


Päronen kom på besök, vi åkte till Loopen och åt middag....


man sitter vääldigt nära vattnet där....


så man kan mata fiskarna =)


Projekt nr 2 på G.....


Dags att måla, kommer visa det färdiga resultatet senare av båda projekten!


1 kommentar:

  1. Vila dig i form nu :) kram http://lillymia.blogg.se

    SvaraRadera