tisdag 27 augusti 2013

Tröttsamt!

Ja det här med förkylning är ju inte skoj någonstans!! Är såå trött, snorig, hostar och har huvudvärk... känns som jag har snor i hela huvudet och jag har sådan lock för öronen så jag hör knappt något.
Ingen feber idag så det var skönt! Så idag har jag trotsat att vara inne och följt med på äventyr =)
Känner inget på förlossningsfronten heller, tror det kommer först hända något när kroppen har arbetat ut förkylningen, så tidigast i slutet på nästa vecka...skulle inte orka en förlossning i alla fall just nu...
Snart lite favvo på tv =)

Må väl <3


Fick paket med posten igår =)


med massa Dumle!! Det lönar sig att reklamera =)


Nedräkning pågår ;-) undrar vad som händer efter torsdag på appen.....


Fin entré på Östermalm!


Karlaplan! Jag såg Figge Norling, älsklingen Peter Forsberg =)


Sen provade vi en bärsele, så det blir en hederlig BabyBjörn modell One!


Utflykt till Årsta Havsbad, ser ni militärbåten i bakgrunden?...inte bästa bilden


Vaxholmsbåt =)


Skönt att ställa svullna varma fötter i kalla vattnet =)



medans andra lapade sol på bryggan <3


Sen var hon trött...väntar här på chauffören som hämtade bilen =)


Undrar över hur man cyklar till Utö.....


Blev en lunch på Jimmys i Sjöstan, måste ju kolhydratladda.....


Snart IDOL!!!!!!!!! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar