lördag 10 augusti 2013

Projekt =)

Ja det är tydligen ganska normalt att man gör projekt medan man väntar på Stjärnans nedkomst =)
Vi har sagt att vi inte ska göra några renoveringar eller så, men inte ens vi kunde hålla oss....
Så det blev lite ordningställande av rum och byggnad av blomlådor =) Så lite har vi gjort =)

Se & Njut =)


Vi shoppade nytt skrivbord som fick oljas i badrummet och jag fick stränga order att inte vara i detta... tur vi har 2 st =)


Ett rum skulle bli kontor/bibliotek/gästrum


Och det blev bra till slut =)


Såhär tomt är det INTE idag =)


Älsklingen byggde hängare i garderoben....


så han kunde flytta in med skjortor,piké & kostym!



Blommorna & väggen fick färgningsbättras....


eftersom vi flyttade sängen...min älskade preggokudde som jag fick sy kuddfodral till =)



Spjälsängen är numera inredd =) med fina mobilen från brorsan =)


Har tvättat kläder =)


Fixat inne barnrummet.....


och mamma sydde fina gardiner =)


Trött på köpesaft så jag gjorde egen =)


Blev god och nu finns det bara 2 fl kvar...



Älsklingen ville snickra lite en varm dag.....


en bänk?.....nej.....


en blomlåda! =)


som jag sedan fick måla =)


och här är resultatet!! =)


fanns virke kvar en annan varm dag.....


så det blev en modell mindre.....


som jag fick måla =)


Blev med en Dalahäst såklart! =)


Och här är resultatet!! =)




1 kommentar:

  1. Fint ni gjort! Kanon fina blomlådor - älska dalahästen :). Kram M http://lillymia.blogg.se

    SvaraRadera