måndag 19 augusti 2013

Ny vecka =)

Bäst jag skriver så ni inte tror jag är på BB ;-), tror fortfarande på bf mellan 10-14/9, enl mina räkningar =) och enl bm så är det nästa vecka...men ska man gå på gener så är det först i September det blir! Men som sagt, den som lever får se =) jag lovar att varken jag eller NI kommer missa det =)
En ny vecka har börjat om man nu räknar måndagar =), jag har ju nästan helg varje dag nu =) näää lite trist med måndag är det, sambon jobbar juh... Min hjärna och kropp samarbetar fortfarande inte, jag och hjärnan vill massor, men kroppen säger bara NEJ, har nog fan ont överallt oxå och sover knappt heller...
Idag blir det då att vila, vila och åter vila, sååå roligt.....

Ha nu en underbar måndag och vecka! <3


Finns tydligen krokodiler i Hammarbykanalen.....


God drink på Landet!


Godis från bästa butiken i Åkersberga =)


Grilltajm =)


Sovkompis <3


Värsta frukost/brunch tallriken =)


med efterrätt!! Jag orkade inte allt....


Någon som fått vatten över sig... =)


Nya lådan snart klar =)


En utflykt till Värmdö!!


Stoor Marina, tyvärr så var den goda glassen slut =(


så det blev mjukglass hos Systrarna Delselius!


Vad blommorna blir glada och växer när man är hemma och pysslar om dom =)


Man kan väl säga att om 1 månad så är man mamma och Stjärnan har anlänt <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar