fredag 16 augusti 2013

Fredagsmys =)

Jag & vovven har fredagsmys =) eller vi halvsover i varsin del av soffan och slötittar på VM, sambon har vi skickat på AD, After Dinner =) skulle öla eller nått i stan, känner att jag inte ens orkar åka in till stan som det är nu. Ont & trött i hela kroppen. Behöver vila & halvsova =)

Må väl denna fredagkväll! <3

Appropå VM....denna kvinna är numera vidrig...att man ens kan uttala sig som hon gör....
nu backar hon sägs det...Bullshit hon vet exakt vad hon sagt! 


Tänkte skicka en filt till henne & Putin!! Go PRIDE!!!


Kom ett blombud häromdagen.....


Med jättefina blommor och en nalle <3


Tomaterna tar sig igen =)


och jag behövde ett tidsfördriv....så älsklingen fick snickra igen... visar resultatet när det är klart =)


Kom liite paket.....sådär 30kg....


innehållande massa vinflaskor...och det är inte jag som beställt denna gång =)


Igår grillad hamburgare, orkade en hel, tur jag har både husse & hund =)


Idag Thai! Mums =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar