torsdag 1 augusti 2013

Månaden man väntat på!

Så var det då Augusti, blir det månaden med stort M eller kommer Stjärnan i September istället? ja det är tyvärr inget man vet i förväg när man är beräknad i slutet av denna månad... Och det känns bra, att det är beräknat i slutet för nu har jag kommit tillbaka till nojigheten när det gäller förlossningen....vill inte vara med om det alls, fått tips både på att vara påläst och inte och eftersom jag är en "planerare i minsta detalj" så läser jag, säkert på gott och ont men så är det!
Var i alla fall hos sjukgymnasten igår....och visst är det karpaltunnelsyndrom i båda händerna....svullna som bara den tyckte hon dom var....så återbesök i nästa vecka, träning X antal ggr varje dag, allt för att slippa ev operation, för det gör man tydligen om dom blir för svullna. Får hoppas på regn & kyla för då är det bättre, men det verkar lysa med sin frånvaro...
Nu vila lite, för sovit har jag knappt gjort i natt.

Må väl <3


Fötterna är också svullna, tur det finns flipflop och att det är sommar!


Cool öl på Ikea =)


Tinade Solleröhallon....


och sysselsatte mig med att göra en paj!


Skulle fota hjärtat i fönstret som inskaffades på Sollerösommarmarknad,
men det syns inte så bra...


Cool bild på datorn när man går in på Instagram


Ja, 10% kvar... minst!


2 kommentarer:

  1. De kommer gå sååå bra! Tyvärr (av egna erfarenheter) så vet jag att det kan gå precis hur som helst och då spelar det ingen roll hur påläst man är eller inte...
    Det är bara att följa med vågen, lyssna på BM, din kropp och att ha Magnus vid din sida!
    Som sagt efter Alfreds mardröms förlossning så trodde jag ju aldrig att jag någonsin skulle föda barn igen. Men se de gjorde jag ju!
    Kan verkligen rekomendera EDA! Lustgas är oxå skönt, men man är inte så "med" då...
    Detta kommer du att fixa galant, de är jag helt säker på!!❤
    Ont gör det, om någon annan säger något annat så ljuger dom. Men den smärtan försvinner direkt du får din lilla skatt på bröstet! Den häftigaste och härligaste upplevelsen i livet!❤
    Kraaaam K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Karro för dina ord <3 Eda är "beställt" och dejt med narkosläkaren har jag haft =) och lustgas blir det nog med =) Kraamis <3

      Radera