måndag 12 augusti 2013

Att sova

Det här med att sova är inte kul någonstans nu, lägger mig på kvällen och sover första etappen som är på max 4h, då vaknar jag av att det verkligen gör ont överallt i kroppen, lyckas att somna om efter man nattkissat lite men bara i 2-3 timmar, sen håller jag på så...igår var jag så less att jag vägrade gå upp innan kl 10, ni kan ju räkna hur många gånger man vaknar om man somnar kl 23.....
Endel säger att det är Stjärnans rytm, tror inte riktigt det för den är inte vaken alla gånger jag är det... men säkert några av gångerna är det =)
Nu har jag gnällt klart för idag!

Må väl denna måndag <3

Lite pics från helgen =)


Sambon under våran LUMI på Primo Ciao Ciao vid Hornsbergs Strand


Man har fin utsikt mot Pampas


Jag åt asgod carbonara =)


Självklart var det ett måste att besöka Glasserian!!


Kvällsdrink på altanen =)


Söndagen bestod av en "pajdag", Bacon&Broccoli som matpaj....


och hallonpaj till efterrätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar