onsdag 12 juni 2013

Viloläge

Ja efter att ha skickat sambon på fotboll igår så blev det ju bara krångel med magen...kanske var det nån typ av förgiftning eller så var det något annat... men efter att ha bott i badrummet ett tag valde jag att försöka sova...redan kl.19,30.... somnade gjorde jag och vaknade kallsvettig runt 21, efter att varit och kissat som man gör mest hela tiden =) så fick jag så hemska kramper/värkar i magen så att tårarna sprutade...messade och frågade om sambon var på G hem...måste hjälpa mig att ringa....han kom hem med taxi <3, tur matchen var tidig så den var slut...
Vi pratade med förlossningen och eftersom det hade gått 1 timme sen senaste krampen/värken eller va det nu var så blev det en varm dusch och sen sova till i morse, blir magen orolig så retar det tydligen livmodern, därför troligtvis kramperna/värkarna.
Skulle på kurs till bm på morgonen så det blev ett snabb besök också och rådet var viloläge hela dagen idag och släpper det inte så måste jag höra av mig.
Jag mår bättre än igår men inte fullt bra ännu, det här är ju inte bra med tanke på att jag redan äter för lite... Ja ja gott med blåbärssoppa =)

Nu mera vila och sova, är helt slut utan att gjort något idag... Må väl <3


Sambon på G till Friends!


Mycket folk tydligen....


Här blev det mååål.... =)


Utsikten idag.....inte den roligaste, men viktig vila!


Tur man har böcker hemma! Och passande titel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar