tisdag 18 juni 2013

Tänk om....

...man kunde tjäna pengar på antalet gånger man kräks, då hade jag snart varit miljonär =)
Men men har man "avgiftning" från en bra medicin så har man...
Skämtochsido har tröttnat på det nu, men får trösta mig med att det "bara" är 9,5 vecka kvar till BF, för jag vägrar gå en dag över tiden, som om jag får bestämma det... ;-)
Helt galet att det är 6 dagar kvar att jobba....känns konstigt att lämna in nästa fredag, men får åka och hälsa på mina vänner när jag får abstinens =)
Vi har inte planerat så mycket angående sommaren i år i alla fall, har bokat en kryssning till Helsingfors och sen en sväng till Dalarna.....hoppas bara att vi kommer iväg, det här att vara utan medicinen är som sagt inte skoj...har bm besök varannan vecka så någon jojjo vill jag inte vara heller =)
Imorrn är det sista delen i föräldrakursen, ska bli skoj att träffa mina nya vänner i mammagruppen igen =)

Nu Tisdagsmys <3


Underbara Lena kom med leverans från Tyskland!! Men vägrar öppna dom för det är slöseri att kräkas denna ;-)


Kom en kallelse....dags att kolla ryggen för nålen om nu ryggbedövning behövs när det blir dags!

Sen kom det ett paket idag =)...

med min specialbeställda skötväska! Från Mamma på vift =)
Beställde en filt i samma tyg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar