söndag 16 juni 2013

Lugnt & Tyst

Värst var det var lugnt och tyst idag... kan bero på att klockan inte är så mycket och att det är söndag =) Har regnat i natt och gör det fortfarande lite grann, skönt då behöver jag inte vattna blommorna ute.
Tog det lugnt igår, var en sväng i stan på shopping och lunch och sen slapp hemma på en filt tittandes på molnen...fast dom var få =)
Idag gör vi ett test med 3 dagar utan bästa medicinen...känns sådär just nu, vill inget annat än att kräkas för jag mår så illa =(, försöker med råden jag fått...men hur ska jag klara mig utan denna medicin från midsommar? Fast vem vet bebisen kanske kommer och då försvinner ju hormonerna =)

Må väl denna Söndag <3

Löste krysset igår, like always =) nått måste man hitta på när alla sover =)


En lunch på Söder med sambon!


Vid vattnet, skönt med svalkande vindar =)


Shopping på NK till stjärnan <3


Sambon pysslar med "hemligheter" =)


och jag kollar molnen från gräsmattan!


Blev grill till middag, MUMS!


och svenska gubbar som snacks =)


Och nu har Kim & Kanye blivit föräldrar, 5 veckor tidigare!
Så om 2 Veckor ser hon väl ut så här igen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar