måndag 17 juni 2013

Urk =(

Ja så kan man väl sammanfatta senaste dygnet, URK! Sluta läs och gör något vettigt för nu blir det äckligt ;-)
Jag mådde inte bara "illa" igår morse...09,00 fick jag lägga mig igen, mådde verkligen apa, dålig i magen och helt kräkfärdig. Slutade inte förrän tidigt i morse, så det har varit ett jobbigt dygn, kan bara säga att det är inte optimalt att kräkas som bara den med något i lila färg i ett vitt badrum!!
Idag är det bättre, eller får i mig lite och ofta av dryck iallafall =) och troligtvis är det inte maginfluensa eller förgiftning heller, utan kan vara en biverkning av att jag slutat med medicinen...
Normalt när jag haft kräksjuka så blir ju kroppen helt "lämölös"som man säger hemmavid och så har det inte varit denna gång. Nu hoppas jag verkligen att jag får behålla det jag fått i mig och nu har jag börjat bygga upp vätskenivåerna igen...dom som låg så bra innan...

Må väl denna måndag <3

Vätskeersättning! Bra att det finns i "vanliga" affärer idag =)


Blåbärssoppa!


Dagens kompis <3


sov nästan lika mycket som mig =)


Nu hoppas vi på vändning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar