söndag 30 juni 2013

Ja det va´en kväll i Juni då när sommarn e´som bäst.. =)

Vilken härlig helg vi haft! =) Roliga saker och mycket vila, ja vila för mig =) Sambon bara tränar, kanske gravidkilona han fått som ska bort? ;-)  Jag har ju inte fått några ännu =)
Så många kändisar som jag sett på 1 vecka har jag nog inte sett på hela året :D, även om det är bara 5 stycken.... =)
I Fredags var vi med goda vänner i "stekar"kvarteren och käkade middag, mycket gott och mycket mycket trevligt! Igår var vi i våra gamla "hoods" och käkade och festade lite till småtimmarna med goda vänner. 
Och idag fortsätter det med en spännande resa =) Den resan som blir av detta år till ett annat land! =)

Vi hörs i Juli så må väl till dess <3



Vi såg ju Wyclef Jean....


Mauro & Plura....som tur va med mer kläder =)


i "stekarkvarteren" fanns Mattias Varela, känd från Snabba Cash & Arme Dahl filmerna


i Sjöstan kritikern Lasse Anrell


Kom ett paket med posten....


Från Lilla Kantarell =)


Sambon redo för träningsrunda på cykeln!


Iste & Korsord =)


Middag i Sjöstan =)


Utsikt mot Hammarbybacken!


Svanar med bebis =)


Och konstig fågel med stora klor!


Fin kväll med utsikt =)


Skumpatime =) Fast inte för mig, jag får vänta


Denna bild är tagen när jag sov....fin morgon i Sjöstan, från en ur gänget =)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar