måndag 24 juni 2013

Junimåndag

Igår så åkte dalfolket hemåt efter ett stopp på Arlanda där dom hämtade upp Ong och barnen =)
Vi hängde med och hälsade, sen hemåt för att tvätta, springa och jag stod för vilandet ;-)
Idag jobbade jag sista måndagen på länge....känns mysko att lämna in "handduken" på fredag för ett bra tag framöver...men hoppas jag har ork så att jag kan åka och våldgästa om några veckor =)
Sen blev det en shoppingkväll =) det sista stora inköpet till Stjärnan och sen till Barkarby outlet, men det var knappast jag som skulle köpa kläder ;-).

Nu blire natten så må väl! <3

Earth, Ong & Untaman =)


Fått resegodis! =)


Vi åkte hem och vilade med vovven...eller jag gjorde...


Gott & svalkande i värmen!


Babyskyddet köpt och hämtat, passar utmärkt till vagnen med =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar