fredag 28 juni 2013

Konstigt...

Känns konstigt att ha jobbat sista dagen på länge idag, fattar liksom inte att man inte ska tillbaka förrän sent nästa år eller 2015...
Nu är det först massa semester så det blir vila och förbereda sig för det som komma ska, lite utflykter blir det förhoppningsvis och sen bara vara hemma, har klippkort hos bm ;-)
Nu en siesta så jag orkar träffa goa vänner ikväll!

Må väl <3


Tog en frukost med sambon hos Frun =)


Bjöd på tårta på jobbet, och NEJ, jag har inte bakat, finns dom som kan och ska göra det =)



Fin nalle väntade vid mitt skrivbord....<3



Fina presenter från min arbetskamrater <3


Lämnade även vårat "system" som inte finns när jag kommer tillbaka, Hur ska jag klara mig ;-)




2 kommentarer:

  1. Tårtan var jättego!:)
    Ha en jätteskön semester och ta hand om varann innan det är dags för tillökning.:)

    Stort tack för all fantastisk hjälp!

    Kramar Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! =) Detsamma säger jag till er!! Hälsa Camilla =) och så hörs vi framöver tycker jag =)
      Kraamis

      Radera