söndag 26 maj 2013

Vilodag =)

Har varit skönt med en hemmahelg =) Igår hade vi årsmöte och umgicks i solen med grannarna =)
Försöker sluta med en av medicinerna mot kräkandet, så klart den bästa....gick bra igår men helt åt skogen idag, testade lite olika alternativ innan jag fick bokstavligen springa till badrummet... Så det var bara att ta medicinen igen..
Idag är vädret lite mer trist, fast det var jätte fint när jag gick upp  =) men det gör inget, känner att jag behöver en ordentlig vilodag idag =)
Vi har varit och shoppat lite på förmiddagen, nya skor blev det =) nu mys!

Må väl <3


Satt ihop mitt nya fat =)


och bullade upp med kakor till årsmötet!


Vi hade middag ute och grillade hamburgare på kvällen....


Det var gott! =)


Grattis på morsdag världens bästa mamma!! <3


Mina nya skor!!! Som jag fick av sambon <3  Såå sköna =)


En ny duk, med dalahästar såklart!!


Blir en matiné dvd idag =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar