onsdag 29 maj 2013

Mitt i veckan =)

Onsdag och regn, skönt, fast det regnade inte på norra sidan stan idag...lokalt regn i Älvsjö så då behöver man inte vattna ;-)
Det här med att må bra varannan dag är jobbigt, har verkligen lessnat på illamåendet... men men det finns garanterat värre saker så jag får väl vara nöjd med det =)
Man får passa på att göra saker dagen man tar medicin, som igår, en tur till Södertälje och äta lite mat =)
Nu slappa i soffan och kolla på regnet så behövde man inte putsa fönstren idag heller =)

Må väl <3

Testade lite extra jordgubbar eftersom min pollenallergi var mysko i år, men dessa kunde jag inte äta =(


Kul med Instagram!! =)


En tur till Södertälje....var slut i Kungens.....


så det blidde en systemkamera!! =) Nu ska jag bara lära mig den....



Testar det mesta mot illamåendet...denna var väl ok...lite surt så det var bra....


Äter lime som snacks...inkl skal....allt för att det ska försvinna!!


Äntligen är sommarpratarna klara!! Blir många att lyssna till kl 13 i sommar!!! =)


1 kommentar:

  1. Stackars dig! Låter verkligen jobbigt att må så illa! Men snart är det bara upploppet kvar:) kramiz http://lillymia.blogg.se

    SvaraRadera