söndag 5 maj 2013

Vår med stormsteg!

Oj vad våren kom med stormsteg! Och pollenrapporten ser ju inte så lysande ut om man nu är allergiker... Är inte alls glad att björken ska "explodera" inom några dagar då jag inte får äta min medicin...får väl vara inne då. I helgen har det mest varit att softa, har ju lyssnat på bm för att undvika mer smärta i magen...vi väntar och ser om det ev är en uvi eller "bara" bäckenet....jag tror dock på det sista tyvärr =(  Snart utflykt till mitt nya "cravingställe" Haninge!! =)

Må väl i solen!! <3


Ibiza på tidigt lördagsmorgonbus i solen på Hundön!


Vill inte bada, men gärna dricka lite =)


Härlig vagn på Herrängens gård


Vårmarknad!


Nu hoppas vi det regnar mycket i sommar så jag får användning för min regnhatt =)


Balkongen uppe har fått en ny piff....soffan är på ett annat ställe....
efter den passerat mitt huvud och näsa....AJ!


Ibiza & Pappa solar 


Blommorna har fått komma tillbaka =)


och möblerna lika så, dock hade en stol lämnat in efter vintern, så det blir en
tur till Ikea inom en snar framtid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar