söndag 19 maj 2013

Rolig dag =)

Lördagen blev riktigt skojsig =) Och inte alls som jag tänkt mig!
Halv varmt väder utan sol, men inget regn =) En fika i området med delar ur mammagruppen, skit skoj!! och shit vad tiden rusar iväg när man har trevligt =), Längtar tills nästa gång =)
Sedan biljetter till semifinalen mellan Sverige-Finland och sist Eurovison! En riktigt rolig dag som om jag behövde den!! =)

Nu Söndagmorgon, solen är uppe, redan varmt ute och Sverige i VM final!!

Ha en underbar dag <3


Mysmiddag ute, hämtmat från Olearys =)


På G i Globen!

Sverige vs Finland, slutade 3-0 =)


Kungligt på läktaren!


Men Loui är en av Sveriges kungliga spelare!


Ett paket att hämta som skulle finnas på lager, blev bara sisådär
4 veckors leveranstid..Skönt man är ute i tid ibland!!



Sommarblommor på G


När fötterna av någon anledning växer vid 34-årsålder är det skönt med flippisar =)



Å Grattis till DANMARK!!! Skoj att dom vann återigen när Sverige arrangerar Eurovision!!
Sist var jag på plats i Globen =)


Nu ska jag få inspiration på tjejnamn, killnamn har vi redan =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar