lördag 25 maj 2013

Trött och glad =)

Sol ute och underbart väder =) å jag är trött som tusan, men det där med att kunna sova efter 0600 verkar vara som bortblåst....jaja lika bra att vänja sig =)
Mycket bra konsert igår, men jag älskar Bon Jovi så jag skulle då inte klaga, inte ens för 2 år sen när det var spöregn i 2,5 timme....nu fick jag dock ge upp efter 2 timmar, kroppen under brösten och till tårna svek, speciellt bäckenet, men jag är nöjd i alla fall!! =) Var andra kvällen jag var ute på galej! Såg musikalen Rock of Ages på torsdagen, sååå bra!! Se den om ni gillar den musik från 80-talet!! =)
Om jag fick önska mig en sak nu...så önskar jag att illamåendet var heelt borta, men men 13 veckor kvar till ankomst och då försvinner dom där hormonerna ;-)

Ha en underbar lördag!! <3


Delade en cola med solen igår, och idag verkar det som =)


Äntligen back in Stockholm!!


En bild säger allt....=)


Fanns endel shopping på området om man ville det, dock inget för gravidmagar =(


Nu köör vi!!!


Mr Bon Jovi!


Blir nog en ny kamera, bättre zoom i den =)




Jag inhandlade en lattemugg!! Perfekt till barnvagnen =)


Stockholm Stadion är vacker!


Staty utanför!


Bye bye Bon Jovi!


Fin kväll <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar