fredag 3 maj 2013

Födelsedag =)

Idag är ingen vanlig dag, nej det är MIN födelsedag =)
Har haft en bra dag med sol, sång, paket, middag och tårta, så nu kommer både jag och bebisen sova sött =)

Nu slapp i soffan till hockey...blir troligen bok för mig snart...så får sambo och pappa kolla =)

Må väl!! <3


Bakade 2 tårtor, en till jobbet och en hemma =) Superduper goda!!


Köpte mig en egen present härom dagen =)



Fick en bild från brorsan och mamma.....fin utsikt på hotellet i Bangkok =)


Av snälla Thomas fick jag choklad =)
och av Jenny Kexisar,Festis och prenumeration på Vi föräldrar!!
Tusen Tack fina vänner <3


En present fick jag tidigt på morgonen...men sambon hade lånat min gravidhjärna ;-)
men nu är det ändrat till 23 Maj istället =)


Massa paket!!!


Fint halsband från sambon <3
Läcker termos och vetevärmare från pappa,mamma och brorsan <3


Dessa två sipprade på varsin Irish på Tennstopet =)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar