torsdag 16 maj 2013

Rubriktorka =)

Ja idag har jag rubriktorka =), men man kan ju skriva ändå =)
Trött som ja jag vet inte vad, är i alla fall lite piggare idag än tidigare i veckan, inte hjälper det med koffein i medicinerna eller järntablatter heller men men det går ju snart snart över =)
Besök hos barnmorskan igår med mätning,vägning, förberedelser och svar på prover, tur man va HIV-negativ ;-).

Nu torsdagsmys och kanske lite hockey? Heja Sverige!!

Grattis mamma som fyller år idag!! =)


Alltid kul att städa och hitta saker som man inte har nytta av... tur man får lämna tillbaka på Ikea =)


Bildbevis på att inte elkabeln ligger minst 60cm ner i jorden.....Grrrr!! #strömavbrott


Ibiza spanar!


2 små fina blommor som jag fick av älsklingen <3


Thailands resenärerna verkar ha haft det gött!!


Vi fick Lichi =) och massa fina saker, tids nog får ni se dom med =)


Ibiza på promenad i regn.....


sen kom solen och massa polismotorcyklar...


Ibland finns det dom som inte orkar plocka in maten efter sig......


men jag älskar han ändå så han fick en Cola! =)


Paaaaket!!!


Kommer klara mig bra i sommar!! =)



Asgod middag gjord av älsklingen!! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar