onsdag 16 oktober 2013

Snö =)

Det sägs att den är på G, den första snön.... jag hoppas den kommer då det blir så mycket ljusare i mörkret...den har i alla fall kommit till Dalarna =) Den brukar komma under älgjakten och den är ju nu.
Annars går det väl framåt, känns som jag dragit på mig någon typ av förkylning, mådde knas igår men mycket bättre idag =) och den där tån kan vi vara tysta om...shit vad den värker till och från, men men snart går det väl över =)
Varit ute i solen och promenerat i skogen idag med en annan trevlig mamma, så nice att ha en mamma att promenera med i grannskapet =)
Nu blire snart att sussa, kanske kan läsa några rader i min bok =)
ska sedan försöka sova hela natten medan sambon kör nattpasset igen.. Tack för det! <3

Må väl alla & ta hand om er <3

Pappa & son mys <3


Sambon på G på fotboll...vi fick stanna hemma och mysa =)


Kom en bok med posten =)


och en ny serie att slötitta på när man tex ammar!


På G till skogs =)


När mamma måste tvätta cuddlen så får man improvisera lite =)


Nu är jag trött!!


Snyggt armband som jag beställt kom idag, bra service med!!
Kan starkt rekommendera L8hasselblad.se


Gymmet till Wilhelm kom idag så nu blir det att bygga imorrn =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar