tisdag 1 oktober 2013

Oktober! =)

Då var det redan Oktober...September bara försvann, konstigt med tanke på hur mycket vakentid jag har haft ;-) Var på BVC igår och det känns skönt att det här med amningen och ersättningen ger resultat, vi har nu passerat födelsevikten, så nu väger Wilhelm 4230 kärlek och blivit 56cm =)
Bra det här med Facebook oxå, är med i en mammagrupp här i Älvsjö så i morgon så är det första dejten med barnvagns promenad! Skojigt men samtidigt liite läskigt, alla kan ju så mycket mer än mig än så länge =) Träffade den ena mamman igår då hon bor ganska nära oss, var urmysig & trevlig =)
Jag får kanske gå en kortare runda då jag inte är helt "läkt" ännu och knaprar fortfarande smärtstillande, men det ska bli skoj i alla fall =)
Nu borde jag egentligen sova, för det gör lilleman... men har svårt att sova bara för att jag måste, slappar i soffan med en bok istället medan tvättmaskinen går... =)

Må väl denna tisdag & ta hand om er <3

Fick låna denna av fina grannen Maria...


och den funkade fint =)


Finlunch efter BVC innehållande Isterband!! Mums =)


Älskar min napp <3


Fixat höstfint ute.....


så nu kom "projekt lådorna" till användning =)


Nu är några flaskor av denna skönhet beställd =) Måste ju bara när det är Dalarna som är tema =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar