fredag 11 oktober 2013

Freeedaag =)

Freedag och veckans höjdpunkt, IDOL =) så idag får fotbollen vänta för sambon om man prompt ska vara hemma ;-)
Vi har bara myst idag med sista delen på Saltön, lyssnat på radio och läst bok, blir promenad imorrn då jag fortfarande har ont när jag går i tån, men det är bättre än igår =)

Må väl & Trevlig helg!

Tog en nypa luft i Onsdags...fick inte på mig några andra skor än flipflop pga svullen tå...
Tur det var lite varmt ute =)


Mamma & Son mys <3


Kaffe med kaka =)


Lite shopping, Tyckte hon borde vunnit Nobelpriset!


Nyfiken kille i babysittern =)


och när vi handlade igår så somnade han <3


Denna klänning vill jag med ha!! Sverigekartan =)


Hade rensning i min telåda idag =)


Stöder Rosa Bandet!


Fick värsta goa glassen med Bounty av sambon idag =)


Söta små fötter <3


Lagade mat och när vi skulle äta låg det ett paket på min tallrik =)


Fick fina ljus från STOFF av min kära sambo =)


Vi har numera publik när vi äter <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar