söndag 27 oktober 2013

Dalarna =)

Eftersom jag är så förvirrad så har jag ju glömt att jag har en blogg!! Nejdå ;-) jag har bara njutit i Dalarna hos familjen och tänkte att blogga det gör jag sen =)
Vi har haft det kanon, myst med familjen, promenerat, ätit god mat, fått lagad mat, fikat på byn helt själva =) Men nu är vi åter hemma då sambon måste jobba :-( men men någon måste ju tjäna pengarna då man inte blir rik på att vara mammaledig.
Nu blir det lite söndags soft framför NFL, Love den sporten =)

Må väl och nu en massa bilder från helgen <3

Wilhelm & morbror Thomas <3


Wilhelm, morfar & Ibiza


4 generationer Lissjos!! Äldst är farfar 98 år och minst Wilhelm 6 veckor!


Mormormys <3


Puss från bästa vännen.... =)


som även vaktar!!


Dags för träning!


och när pappa byter blöja kan man le =)



Fika på Hedbacks....


med utsikt...dock folktom gågata på eftermiddagen


Hälsade på farmor <3



Snygg fördelning i soffan av sambo & vovve....


Sambon kom hem med snyggaste tröjan efter fredagsmatchen =)


Bara mamma vaken......



Dags för bad hos mormor!


Först skrik, sen helt tyst.... skönt med bad =)


Ren kille & glad mamma =)


Snyggaste & äldsta diskmaskinen ever..... =)



När ska man förbjuda detta idiotiska läkemedel?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar