onsdag 2 oktober 2013

Brrrrrrr

Det är verkligen höst nu, var -2 imorse och sambon fick skrapa rutorna, skönt att mysa inne på morgonen kan jag lova, och höra alla som har problem i köerna =) Hiihihi ;-)
Nåja, annars ljög jag bra igår...bara för att jag skrev igår att det funkade bra med amningen gick det ju rent ut sagt åt helvete igår, Tur det finns ersättning, kan inte direkt rekommendera trött & huvudvärk till skrikande hungrig bebis... men men idag har det gått bättre =)
Har varit ute också på promenad i skogen med en nybliven mamma som bor här, var en mycket trevlig promenad så det gör vi om redan i morgon!
Nu mys med bönderna, hade velat se på hockey, men tv visar inte Mora matchen idag =(

Må väl <3

Fick paket igår med lite filmer och serier....


och ett med ett jätte fint halsband med hjärtan, där det är graverat "Wilhelm"
Blev så glad att jag började gråta, och detta paket gjorde min dag igår, så Miljoner Tack & Kraam till
Maria & Harry, Anna & Tobbe <3 <3 


Vi har en smurf här hemma <3


Gäller att vara påklädd när man går ut =)


En nerbäddad i vagnen, en annan lufsar =)


Vackra färger ute nu!


SöS hade inte Liberoväskan, så den kom med posten idag =)


Och nu är våran Wilhelm registrerad & godkänd hos Skattmasen!


1 kommentar:

  1. Kul att du blev glad! I morgon är en annan (bättre) dag ska du se! Kram M http://lillymia.blogg.se

    SvaraRadera