söndag 10 mars 2013

Varför?

Ja varför är min fråga! Varför vänder det inte?? Varför kan det inte gå mer en än en vecka innan det är dags igen? varför varför varför? Varför kan inte min kropp acceptera att det är något som bor där inne just nu? Kan inte påstå att det är någon vändning sen i onsdags...det jag gjorde var att ta en starkare medicin som jag fått....den tar visserligen bort illamåendet och kräkandet, men biverkningarna är från Hell och allt kommer ut en annan väg och man vill inte vara mer än 5m från badrummet.....
Sambon har sagt nu om inte huvudvärken vänder, och jag fortfarande inte får behålla något så är det bara droppet som gäller, får iallafall må bra 1 dag efter det!
Är glad att jag hade ork och klarade ett fint dop i Solna igår <3

Må väl <3

Fick fina blommor av finaste <3 som tycker jag är en kämpe....


Fina familjen Arvidsson i Råsunda Kyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar