tisdag 12 mars 2013

Hemma =)

Nu är man hemma igen =), Skönt!! Och nu hoppas vi igen att det ger sig!!!
Tyvärr kan inte läkarna säga när det ger sig =(, jag vet i allafall vad jag ska uppfinna!! =)
Idag är jag lite piggare, vilket inte är så konstigt eftersom jag nu är uppvätskad med alla goda salter och mineraler =) Som sagt håll alla tummar och tår nu!!!

Må väl! <3


Mitt gottebord.....


och det som kom intravenöst på kvällen och natten!


Gillar denna!!


Fin utsikt på morgonen och vackert väder 


Dropp 3 installerat och på G


Flaggan på halvstång, för Prinsessan Lillian


Härlig reklam från Ikea =) Jag har det fina lilla växthuset =)


Mat.... funkar när man fått medicin som gör att man kan äta =)



Dags för läsning! Tack broder!! =)


Globen i skymning


Därborta är hemmet....


Klart värdig vinnare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar