måndag 25 mars 2013

Besök =)

Idag blev det en måndag i besökens tecken =)
Först till MVC och kolla läget, blodprov,vägning och kisseri. Gick ganska bra, tar någon dag innan provsvaret kommer, vi hoppas sköldkörtlen har tyglat sig med medicinen =)
Åkte hem och skulle vila lite innan en tur till kollegorna =)
Blev inte riktigt som jag tänkt mig, fick springa från bilen och in på toan...kräks igen, SUCK, i med medicin och gick och la mig i sängen...sov 1.5h sen kändes det bättre så då fick sambon köra mig till Rotan =)
Var jätte skoj att se kollegorna och vännerna!! Ville helst inte åka hem...man förtränger ju att man mår dåligt, men blev sååå trött....ville inte dricka eller äta något.....men nu är det snart påfyllt för idag...sakta men säkert...dock inte i dom önskade mängderna, men bättre lite än inget alls! =)
Slappat sen jag kom hem och nu Ullared!!!!

Må väl!! <3

Shoppade lite igår....


Blev ett fullt Påskägg till kollegorna =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar