tisdag 5 mars 2013

Dagens utmaning...

Ja dagens utmaning är att jag ska till tandläkaren..... Efter förra året borde jag inte känna något obehag eftersom det bara är en koll, men problemet är att dom ska stoppa instrumenten i munnen!!
Senaste 8 veckorna så räcker det med att försöka borsta tänderna så kräks jag.... Nu har jag så klart INTE hoppat att borstat tänderna på 8 veckor, utan jag kan inte göra det på morgonen...och ibland inte på kvällen... så jag gör det ibland mitt på dagen istället.
Tur jag ska vara där sent i eftermiddag =)

Nu ska det vilas så jag orkar med eftermiddagens bestyr!!

Må väl <3


Kom ett blombud till igår, med choklad =) Tack fina Inger & Rolf <3



Så nu är det vackert på vårat matbord =)



När man fått dropp så kan jag dagen efter äta lite bättre och har lite mer
energi och då orkar man rensa garderoberna som nu behövs rensas!!


Så 4st kassar blev det till välgörenhet!!


Tack Sara för lånet!! Nu är dom utlästa =)
Bok 1 & 2 var bäst, 3 för utdragen....


Så här fin blir man efter stick och nålar 1 dag efter.....


Och så här 3 dagar efter!! Ser inte klokt ut...vågar inte visa ovansidan...
Gör bara lite ont....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar