söndag 24 mars 2013

Fix å trix!

Det har blivit lite annorlunda i vårat komborum, bibliotek/arbetsrum/gästrum =)
Igår satte sambon nämligen upp gardinerna som stått i ett hörn i så där 1,5 år.... han tyckte väl inte jag var så rolig när jag bara låg och slappade =)
Jag engagerade mig med att lägga ut några saker på blocket igår kväll...på 12 timmar hade det rasat in nästan 30 mail för bara 1 annons...nu är det lilla runda bordet sålt för mer än väntat =)

Nu blir det slapp och vila, imorrn bitti är det massa provtagningar och sen hoppas jag på att jag mår bra så jag kan åka och säga Hej & Glad Påsk till mina kollegor <3

Må väl <3

Bästa köpet med hemleverans!! Liniment som jag får använda och serum!!


Sambon bygger garderob.....


börjar bli klar......


och så fick han flytta in =)


Rullgardinen uppe =)


Såga såga, fila fila


Klart! =)


Mitt nya bord i hallen, mycket snyggare =)


Det som säljs hamnar här!


Såg denna film igår....man vet hur det går, men jag hade
gärna sluppit scenerna med allt blod och bilderna på knäckta ben....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar