lördag 11 september 2010

Nya tag!

Morning!

Tar nya tag idag....ingen bra kväll igår, kollade iof på en bra film, Soraya M, rekomenderas varmt, men den är otäck och det är en sann berättelse om en kvinna i Iran.
Ja hursom fick jag ett fullständigt bakslag igår...tänkte att vin skulle kunna hjälpa men icke, tog en klunk sen hällde jag ut det i vasken! Snacka om spritmissbruk!
Troligtvis fick jag för mycket ångest för att M var borta och jag vet att det inte är städade resor..orolig+mediciner=Kaos, längtar till min terapi på tisdag! Ja för er som inte vet så äter jag medicin mot depression pga enhel del kaos som varit i mitt liv. Men det börjar bli bättre med små steg! =)

Men idag tar vi nya tag! Som Nalle Puh sa "Ingen kan vara nere med en ballong" =)

Nu blir det intag av denna frukost:


1 kommentar:

  1. Såg gott ut vännen =) Hoppas du får en bra dag! Kram Suz

    SvaraRadera