fredag 17 september 2010

Fullfart med Zita

Idag har vi hämtat våran permishund från hundstallet, det blev Zita, en amstafftjej som det är full fart på!
Riktigt rolig är hon och skuttar runt både i soffan och sängen =), dock inte till Magnus förtjusning att hon tog hans plats i sängen =)
Vi har promenerat i Sjöstan och jag har även gjort min bragd...gått upp för Hammarbybacken!! Känns underbart att foten klarade det! =) Zita skällde på orienterarna, tror inte hon gillar dom =)
Hemma blev det taco för människor och hundmat och kex för Zita =)
Här kommer bilder från dagen då jag har haft kameran i högsta hugg =)

Min nya matte och husse hade köpt en boll....


som jag tyckte om väldigt mycket....


som tur är jobbar matte på ett företag som har bra silvertejp då jag bet sönder bollen....

sen var det dags för vila.


Utsikt från Hammarbybacken


Vårat hus till höger om det höga huset


Magnus & Zita uppe på Hammarbybacken



Liften var tyvärr stängd....


Mat och vatten!! Mycket gott efter turen....


även för Magnus =)


Sen blev det soffan....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar