måndag 20 september 2010

Första heela dagen =)

Idag var det första dagen för mig med två saker: Första dagen med den nya regeringen...eller vem vann igår egentligen? Är glad att det fortfarande är blått i Stockholm.
Och första dagen jag jobbar 100% efter min sjukskrivning, känndes väldigt bra och jag hoppas det kommer gå bra och att det inte blir några bakslag. Det trista är att det tog ca en timme till jobbet och sedan lite mer än en timme hem....var två krockar på vägen hem så hela Essingen var en parkeringsplats.
När jag kom hem så fick jag två presenter, en latte och en kärleksmums av min kära sambo =) Han grattade mig att jag klarade första dagen med 100 % =)


En sådan här glad smile gjorde att hela avdelningen sken upp =)


Erika var den lycklige som fått denna av sin sambo =) Var så himla sött av honom =)



Badtvålar som hjärtan och en skojig magnet var det i mitt paket som jag fick av min sambo =)


Var bilar överallt på vägen hem....hoppas det är bättre imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar