onsdag 21 maj 2014

Varmt!

Idag har det verkligen varit varmt, och jag har mått lite kasst =( men kom på nu på kvällen varför... jag har knappt druckit vatten på hela dagen idag och igår...hmmm det måste man ju, så nu dricker jag!
Har varit ute hela dagen, inte jätte bra för lillen, får kanske vara inne nån timme imorrn då det ska bli varmare. Sambon & vovven kom hem idag, skönt! Så nu kan man kanske somna ikväll, hade apsvårt med det igår... Jajajaja småsaker =)

Må väl & drick ett eller två glas vatten! =)


Så sweet <3 snyggt med nappen också =)


Snygga duken på bordet!


Hade finaste Camilla på besök på förmiddagen och fick denna vackra karaff! 
Tusen Tack igen fina vän <3 <3 <3


Köpte mig en väska jag kollat på i ett år.... =)


Ibland kan man dricka själv =)


Sambon kom hem, med godsaker från Cloetta!! och nya ljus från Ikea =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar