söndag 11 maj 2014

Regn Regn & Mello =)

Tror det har regnat hela helgen, känns som det i alla fall, men det gör inget, fick man lite ro att andas ren luft lite grann =)
Surfade och läste massa mammabloggar igår, blev lite ledsen när endel tycker man är en dålig mamma för att man inte ammar...tänk om dom visste varför!! Hade jag kunnat amma så hade jag ju för tusan gjort det, men när man sitter i timmar och får inte ens ut 20ml ja då är det fel!! Gör det mig till en dålig mamma? Tycker inte jag i alla fall och vi har det hur mysigt som helst!! Så dessa morsor kan ju stoppa upp nått där bak....
Något helt annat....Såg så klart på Mello igår =) och visst vann rätt låt! jag gillade den, men mest så föll jag för Nederländerna, den var bara grym =) Tyckte att alla länder som varit ganska dåliga hade bättrat sig ganska rejält på både språk och uttal, så det var en hög nivå på finalen för en gångs skull =)
Nu får man kanske åka till Österrike ;-)

Nu blir det Söndagsmys med film, gullungen sover redan <3

Ha en fin kväll & vecka!

Hockeytröja på!! =)


Åååå en kompis ;-)


Hämtade paket, från Apoteket!! Smidigt =)


Ny design istället för att slänga....=)


Dags att flytta saker från skötbordet då någon ska ta allt därifrån ;-)


Så bra! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar