måndag 12 maj 2014

Mååndag =)

Ny vecka och måndag, hade såå bra planer för morgonen...men tji fick jag, jag var aptrött och fick sovmorgon... Bra, eller kanske inte just idag, hade 1 timme på mig till min dejt =)
Men jag hann så det var ju bra, blev fikamys i Liljeholmen med två vänner och deras bebisar <3
Har äntligen beställt ett nytt regnskydd, så slipper jag bråka och det slipper ta plats i vagnen, det ska vara litet och kompakt när det ej används och snabbt att få på!
Var billigare på nätet än i deras butik...så det blidde postvägen =) kommer väl på onsdag och då kommer det väl inget mer regn denna vår/sommar/höst ;-)  Dream on.....

Må väl & ha en fin vecka!! <3

Mina tröttmössor <3


Gottis! Rotfruktschips!!


Snyggast förpackningen till regnskyddet =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar