lördag 24 maj 2014

Suck! =(

Sol och varmt och en febrig bebis är ingen höjdare....inte heller eftersom han inatt fick tillbaka sin falska krupp, dvs andningssvårigheter, heshet och hemsk hosta, jag sov nästan inget natten som va =( han sover nu och vi har kört på att försöka isa ner vårat sovrum under dagen och varit ute i skuggan så jag hoppas hoppas att det blir bättre! Har precis ätit lite middag ute, svalare men x antal myggbett, jag saknar vintern!! Mysa med filtar,öppna spisar, ljus överallt och inga myggbett och inga fästingar!

Nu dags att vila och så hoppas jag vi kan åka på dop imorrn!

Ingen rolig helg so far, men that´s life just nu <3


Röstade igår så det är klart!


Mys med finaste <3


Vi spanade på pappan som jobbade =)


Fick fin bild från Solön


När vi andra inte fick sova inatt så får andra jobba på dagen idag när vi softar =)


Sjuklingen dricker massor iallafall <3


Vi körde en fika i skuggan, Ska ju testa nya produkter från Smartson =)


Lite pigg kan jag va =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar