onsdag 3 juli 2013

Onsdag!

Började dagen med sovis och sen lyssnade jag på sommar i P1, jag gillar att lyssna dagen/dagarna efter när jag kan lyssna via iphonen när jag vill, hur jag vill med paus =)
Den jag lyssnade på idag var Kristian Gidlund, och det var bra att jag var hemma, för tårarna dom kom rejält under denna tid och det var riktigt bra, man får sig en tankeställare! Ett tips är att vara stark då det är mycket känslosamt!
Åt en härlig lunch med en vän i solen och det var såå trevligt & mysigt, hoppas vi ses snart igen!!
Det var också dags för tillväxt ultraljud idag, man blir skickade på det om man tex inte har mått så bra,
det gick jätte bra och Stjärnan låg över snittet och vägde nästan 2 kg!! =) Känns jätte skönt då jag bara går ner....

Sköt om er och må väl <3


Lyssna på Kristian Gidlund, eller läs hans blogg, eller varför inte boken!



Matdags i Långbroparken


Lugnt & stilla =)


Trötta fötter vilar i parken!


Annorlunda på anslagstavlan i området


Skit bra skiva!!! Du är bäst Johan!


Slut på min cola....=(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar