lördag 27 juli 2013

Mys på lördagsmorgonen =)

Tidig lördagsmorgon...och bara jag uppe, duschad och påklädd =)
Idag ska det tydligen bli varmaste dagen....puuuhhh, blir då bad eller att vara inne, är svalare inne på eftermiddagarna, då jag också sover middag i ca 2h.
Nu ska jag fortsätta med mitt lördagsmys, Ring så spelar vi och sen Mellokrysset =)

Må väl denna lördag <3


Såg hela denna igen häromkvällen, då älsklingen inte hade sett den, han tyckte den var lika bra som jag tyckte =)


Sööt skylt!! =)


Denna är väl kanske mer sann....


Efter dusch blir man trött <3


Frukt med vatten i är gott i värmen!


Lunchtime på altanen i skuggan med älsklingen <3


såhär snygg blir man, men dom är jävligt bra, har inte alls lika ont när dom är på!


Snodde min Puhkudde....=(


Goaste middagen, brattburgare från Karelius i Lima!! =)


Film & vindruvor =)


Liiite varmt redan nu.....hur ska denna dag sluta?


Bra ordspråk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar