tisdag 16 juli 2013

Lugn & Ro =)

Ja lugn & ro är det verkligen här på Solön, idag har vi inte gjort många knop, har ju iof varit varmt idag.
Stjärnan har haft rajtan tajtan och levt runt i magen idag, och det är bra då vet vi att den är där och inkasserar hyran =)
För tyvärr finns det rädsla nu när man fått reda på att en som nästan är lika långt gången som mig fick föda ut sin ängel =( tycker det är så hemskt att det kan hända så sent....men men ska försöka att inte oroa mig. Mina tankar går till dom <3
Imorrn hoppas vi på sämre väder så det blir en utflykt!

Nu snart dags för Allsången så Må väl & ta hand om er <3


Igår såg det ut såhär på altanen, vin till älsklingen och cola till mig =)


Han mumsade kebab och halva min sallad ;-)


Frukost i solen!


En bild till en vän, gissar att hon skulle vilja ha en sådan här bricka ;-)


Ibiza spanar.....


på älsklingen som matar och botar sin rädsla mot hästarna =)


Mysigt att ha hästar på gården <3


Utflykt till Gesunda, tänkte fika och spana, men det fanns inget café längre =(


Men fin utsikt mot Solön!


King of the world!


Väntar på lunch på Jugen Jon!


Använde mina fina nya skor, det klämde lite, men beror mest på svullna fötter...


Bakad potatis blev maten idag!


Våran vovve tycker om att sola på altanen =)


Skulle salta lite....men det var liiite gammalt...numera slängt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar