onsdag 24 juli 2013

Från för liten till för stor?

Ja det är frågan nu....för 3 veckor sen var vi på ul för att man trodde stjärnan var för liten...
nu har den växt så nu ska vi iväg idag igen för nu kanske den är för stor...anledningen skulle då ev vara att jag dragit på mig graviditetsdiabetes, trots att jag redan gjort en glukosbelastning samt att mina värden varit bra varje gång även igår... ja ja får väl se i eftermiddag hur den mår när det är dags för femtioelfte ul..
Vädret har varit till min fördel, skönt =) men dom hotar med värmebölja från lunch idag....får väl se hur det blir med det.
Nu lite bok, ringa sjukgymnasten för händerna och vänta tills huset vaknar =)

Må väl & ha en underbar Onsdag <3

När man kommer ner i ottan, blir vovven sur och visar starkt att jag vill sova...=)


Blev liiite trädgårdsavfall igår.....


men snyggt blev det!! =)


Grenar och pinne till glad vovve =)


och ny svartvinbärsbuske till mig! =)


Blomman vid trappen har varit död ett tag så jag bytte ut den =)



1 kommentar:

  1. Håller tummarna idag! Det är säkert inget diabetes, sådär har det varit för oss oxå ena UL för liten & nästa över kurvan. Eller som mamma brukar säga "all teknik dom har idag bara skrämmer upp er". Kramar Maria
    Http://lillymia.blogg.se

    SvaraRadera