måndag 6 oktober 2014

20,6

20,6 är en siffra...för mig är det förra veckans promenader, 20,6km...mer än veckan innan eller månaden innan eller månaderna innan... Vi går i skogen varje dag, det känns både skönt och rogivande, jag lyssnar på sommarpratarna, lyssnade inte på en enda i somras, det är en blandad kompott, hade hört lovord om tex Christian Falk, men Nej jag blev inte impad, tyckte det var mest tragiskt... Mer imponerad av Sanna Nielsen och Henrik Stensson, vilka människor!
Idag var det lite kallare, märks att det är höst =)
Nu blir det lite vila, för jag har faktiskt putsat fönstren på nedervåningen idag också =)

Må väl <3

Ute i skogen <3


Första året i foto, fick en fin hylla på nedervåningen =)


Släpp ut mig!!! =)


Var på mässan....hann dock inte med det jag ville kolla på, hade en sur och envis son med mig så efter skrik i 3 timmar gick jag hem....


Kanelbullensdag! Firades med fint besök från Malung =)


Vi fick fint rosa godis =)



På en liten tur =)


En god lördagmiddag!


Det går framåt =)


Brunch med familjen i Hagaparken <3
Rekommenderas!!! Superb!!


Höstfint ute i lådorna =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar