söndag 28 september 2014

Alltså....

Fullt ös medvetslös under veckan gör att jag inte hinner blogga? Eller så hade jag ingen lust, eller så var det något annat.... Veckan sprang iväg snabbt, och oj vad det har blåst ute mycket, hösten kom som en käftsmäll! Och vad vi gjort massor... och jag var hos fina Lena å fick egentid, sååå Lovely!!
Imorrn börjar det nya livet, eller det gamla =) Sambon på jobb , så jag, Wilhelm och vovven ska hålla ställningarna, vi får väl se hur bra det går....veckans handling klar iallafall, klick, klick å så leverans till dörren imorrn, Gillart!! =)

Må väl & Ha en fin vecka!


Läser en så bra bok just nu, Glädje, kärlek & sorg som blandas...


Fixade i Wilhelms rum =)


Fick fina sångboken =) Nu sjunger vi varje kväll....hoppas han inte förstår hur illa det låter.. ;-)


Var hos fina Lena till sen kväll...men guuud så trevligt vi hade!


Var ju is på bilarna när jag kom hem....


Nytt inköp...Iphone 5S, nej ville inte ha en 6:a....barnsjukdomar får nån annan ta =)


Kollade på planet som vissa semesterfirare sitter på....inte aaaalls aaavis!!



Rensade i förrådet så utemöblerna fick plats....


Ibiza undrade nog vad vi höll på med...


Roligast är att välja leksaker själv =)


Ta kort på mig <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar