måndag 27 oktober 2014

9

9, Nio, nio läkare har kollat på mig på mindre än 1 vecka...och ingen, ingen vet vad det är jag har fulla kroppen...prickar överallt och stora utslag i olika storlekar och former på olika ställen...
Idag blev det lite fler prover...eller rent ut sagt så skar dom på 2 ställen för att skicka på labb och analys...
Trista i det hela....det tar mellan 2-3 veckor innan dom har svar och jag kan inte få mer dämpande medicin mot klådan...SUCK!!! Livet är verkligen inte roligt nu, dels pga detta och dels pga det som hände förra veckan....men men det måste gå vidare på något sätt...jag mår ju inte på topp i kroppen så det blir en lugn vecka, hoppas jag....

Må väl <3

Fick denna uppiggande bild när jag satt på akuten i flera timmar i fredags... <3


Man kan väl leka lite med vovven?


Skönaste sovstilen? <3


Snäll sambo kom med present =) Inslagen å allt <3
Och den är as läskig!!


Fining <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar