onsdag 3 september 2014

Fullt ös!

Hua vad det finns saker att göra ibland....speciellt när man ska ha 1 års kalas och få besök hela helgen =)
Nu har jag iallafall bakat lite, fixat å trixat med massa saker, tvättat och skickat sambon på Ikea =)
Dock har huvudet gett upp ;-) jag har haft en rent för jävlig huvudvärk hela dagen idag, har sovit lite dåligt sista dygnet...så idag har jag tyvärr legat i sängen, kräktes så fort jag reste mig =( men nu är det bättre!
Imorrn blir det lite mer fix och trix och troligen in till stan, om jag hinner....

Må väl & Ta hand om er <3


När man är vaken tidigt så får man se solen i ett annat perspektiv =)


Som det såg ut i Västmanland....och luktade....Fyyy ;-(


Detta hus verkade klara sig...grönt och fint till vänster, svart och askgrått till höger.....


En hundselfie =)


Vi skulle bara promma en liten bit...vi gick långt och åt goda burgare för att sen gå hem igen =)


Ja man ligger lite i centrum =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar