söndag 28 april 2013

Söndag!

Så var det Söndag igen och kväll, dags att slappa lite, vilket brukar bli att jag blir trött så jag går och läser istället och somnar =)
Idag har jag besökt Friends Arena för första gången, häftig arena =) vi åkte i god tid eftersom man får gå en bra bit och nu går man med myrsteg eftersom det är ingen som har gett med sig att byta bäcken med mig ;-)

Nu lite tv, hoppas jag, annars bok =)

Må väl <3

Tyckte detta var en underbar nyhet!! Dock väntar jag med kaffet till hösten =)


Lördagsgrillning på G


Mmmm sallad, kött och god dryck =)


Mumma!!


Friends Arena!!


En av få HBK supportrar!! Mest råttor var på plats ;-)


HBK värmer upp


Taket var borta så det var liite kallt första halvlek....


Råttmaskotar i paus =)


Sen kom solen =) Gött!!


Många mål och 1 poäng till HBK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar