måndag 8 april 2013

Aprilväder =/

Vete tusan om jag gillar Aprilvädret.... Snööööö och sen liite sool....mer snöööö sen soool men ingen vidare värme =(, jaja den kommer väl =)
Vad händer då...jag har skrivtorka eller datatorka... Slutar inte att må illa och inte kräkas, men det är mindre!! Jippi!! Hoppas på att det inte blir bakslag nu.... halvvägs och mycket skoj händer senare denna vecka ;-) Halvvägs ja....OHHH my Good!! Det innebär att det "bara" är 20v kvar, kanske 22 eller färre... å jag är då inte ett dugg förberedd....har bestämt mig för att föda "normalt" men helst sova...sambon sa att det inte gick... sen kom han på att bebis ska ju med hem...öhhh hur var tanken där?

Nog med svammel, Njut av eran måndag!! <3

Oj...glömde visst ta in en bunke så det blev is och påsen frös fast....


Solhund =)


Sambon med en öl i solen =)


inlåst flaska.....


Jag har köpt ett skåp på krogen!!!


Sambon på G ut i spåret!


Sol i Årstadal!


Karibisksoppa att värma sig med när snön yr ute.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar