tisdag 23 april 2013

Shit Pommes ;-)

Huuu vad har jag gett mig in på? Har precis varit på föreläsning om förlossning.... är glad att det är 4 månader kvar och att jag har 2 bra böcker att läsa och arbeta mig igenom, men men kvinnor har ju lyckats tidigare så då gör jag det med!! =)
Annars är jag trött, vill byta bäcken och är illamående =(, BM igår, roligt att lyssna på stjärnans hjärta <3,  trist att mitt blodtryck är mycket lägre, men fick då veta varför jag blir så yr, och järnvärdet var ju inte som det skulle, inte så konstigt, har ju knappt ätit något senaste månaderna...Så nu knapras det järn, inser att jag har en Skalman =) klocka då man inte får kombinera vissa mediciner med varandra, synd bara att man mår illa av järntabletterna....Ska äta mer kött...vill till Texas Longhorn någon dag då jag är piggare =)

Nu slapp i soffan och jag hoppas jag orkar se Bergs bärbara talkshow, den är först kl 21... tur det finns play även på Kanal 5 =)

Må väl!! <3

Storken på SÖS =)


Bra böcker att plöja igenom =)



Våren är på G =)

Får bli mat här senare i veckan!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar